Dokumenthåndteringssystemet til Software virksomheder og Forretningsudviklere

Software & Forretningsudviklere

Automatisering af din dokumenthåndtering

Drop manuelle processor, og automatiser din dokumenthåndtering med NextSign. Vores digitale signaturløsning gør det nemt at sende og underskrive dokumenter helt uden menneskelig interaktion, så du kan fokusere på at udvikle din løsning og forretningsprocesser.

Software og Forretningsudvikling - NextSign

Du er i selskab med andre gode danske virksomheder

Caripo Biler
Land & Plan
Tekum
KT-Erhvervsbyg
VS Automatic

Gode grunde til at automasere dine flows

Effektiv dokumenthåndtering

Forestil dig følgende: Du har fået en ny kunde i din virksomhed, kunden skal underskrive flere dokumenter før opstart det kan være databehandleraftaler, handelsbetingelser, kreditbeløb eller andet.

Hvad sker der hvis dine ansatte glemmer, den ene lille ting? Med NextSign tager du ingen unødvendige chancer, vi tilbyder dig en pålidelig løsning, hvor dokumenterne og oprettelsen håndtere sig selv.

Pålidelig og transparent

Vores løsning er bygget til at være pålidelig og transparent, du kan altid følge med i hvem der har åbnet og læst dokumenterne, og du kan altid se hvornår de er blevet underskrevet.

Lad vores system håndtere påmindelser, og opfølgning, så du kan fokusere på det der er vigtigt - at udvikle din forretning.

API integration

Vores løsning er bygget til at kunne integreres med andre systemer, så du kan automatisere hele din forretning. Vi tilbyder gratis API adgang, så du kan bygge din egen løsning, eller integrere vores løsning i din eksisterende forretning.

Vi tilbyder også en række færdige integrationer som Microsoft Sharepoint, eller eBoks integration, så du hurtigt kan komme i gang med at automatisere din forretning.

Gennemsigtigt og ordentligt

Hos os er du ikke bundet på hænder og fødder, vi ønsker kun glade kunder, og vi tror på at abonnementer, bindingsperioder m.m. kun er en nødvendighed hvis produktet ikke sælger sig selv.

Er du ikke
overbevist endnu?

Kontakt Frederik og book en gratis gennemgang af vores løsning, for at se hvordan vi kan hjælpe dig.

Vores værdier

Sikkerhed
Hos NextSign er sikkerhed i højsædet i vores løsninger. Vi sikrer overholdelse af lokale og internationale regler for at beskytte alle digitale transaktioner.
Kundeorienteret
Vi sætter vores kunder i centrum, da vi ved, at tilfredse kunder skaber flere kunder. Kunderne er fundamentet for vores forretning, og vi gør alt, hvad vi kan for at imødekomme deres behov.
Innovation
Vi innoverer konstant for at skabe nye og mere effektive løsninger til digitale signaturer, der opfylder virksomhedernes voksende behov.
Fleksibilitet
Vi arbejder fleksibelt, og alt hvad vi skaber, er designet til at kunne tilpasses den enkelte virksomhed. Dette sikrer, at hver kunde kan konfigurere deres NextSign præcis efter deres behov.
Gennemsigtighed
Vi tilbyder en fuldstændig gennemsigtig prisstruktur, hvor kunderne kun betaler for deres faktiske forbrug. Vi tror på klare og ærlige priser uden skjulte omkostninger.
Ordentlighed
Vi handler med integritet og professionalisme i alt, hvad vi gør. Ordentlighed er kernen i vores virksomhed, og vi stræber altid efter at levere løsninger af høj kvalitet med respekt for vores kunder og samarbejdspartnere.