Spar ressourcer, papir og arbejdstid med NextSigns digitale signaturløsning. Automatiser din dokumenthåndtering og få mere tid til det, der er vigtigt - at tjene penge til din virksomhed.
Derfor bruger håndværkere og byggevirksomheder NextSign
Med NextSign bliver det lettere at håndtere kommunikation og dokumentation i dit byggeprojekt. Du kan hurtigt sende meddelelser, godkendelser og kontrakter til underskrift eller gennemgang, hvilket gør dine arbejdsgange langt mere effektive. Hele processen er automatiseret, så du slipper for tidskrævende, manuelle opgaver og kan fokusere på det, der virkelig betyder noget – nemlig at få arbejdet gjort.
Ved at digitalisere dokumenthåndteringen i din virksomhed reducerer du risikoen for fejl, samtidig med at du sparer tid og frigør ressourcer til andre vigtige opgaver.
Når der skal ændres i en byggeplan eller gives orientering om projektstatus, er det afgørende, at du kan stole på, at alle relevante parter har modtaget og læst informationen. Med NextSign kan du følge med i, hvem der har åbnet og læst dine dokumenter, så du altid har fuld kontrol over kommunikationen.
Få underskrevet dine vigtige kontrakter, så du er sikker på at alle parter er enige om vilkårene, og undgå misforståelser og tvister senere i processen.
Når du håndterer dokumenter digitalt med NextSign, sparer du både tid, penge og ressourcer. Du slipper for at skulle printe, sende og opbevare papirarbejde, og kan i stedet håndtere det hele elektronisk. Der er også betydelige besparelser ved at sende dokumenter digitalt.
Derudover bidrager det positivt til din virksomheds bæredygtighedsregnskab, at du kan kalde dig papirfri, hvilket er godt for både miljøet og økonomien.
VS automatic effektivisere arbejdsgange med NextSign
Læs hvordan VS Automatic reducerede omkostninger og minimerede fejl ved at integrere NextSign i deres forretningsprocesser
Læs om VS Automatic process optimering med NextSignKontakt Frederik og book en gratis gennemgang af vores løsning, for at se hvordan vi kan hjælpe dig.