Optimer dit håndværk & byggefirma med NextSign dokumenthåndtering

Byggeri & håndværk

Nemmere dokumenthåndtering, større bundlinje

Spar ressourcer, papir og arbejdstid med NextSigns digitale signaturløsning. Automatiser din dokumenthåndtering og få mere tid til det, der er vigtigt - at tjene penge til din virksomhed.

Byggeri og Håndværk - NextSign

Du er i selskab med andre gode danske virksomheder

Caripo Biler
Land & Plan
Tekum
KT-Erhvervsbyg
VS Automatic

Derfor bruger håndværkere og byggevirksomheder NextSign

Strømlinede arbejdsgange

Med NextSign bliver det lettere at håndtere kommunikation og dokumentation i dit byggeprojekt. Du kan hurtigt sende meddelelser, godkendelser og kontrakter til underskrift eller gennemgang, hvilket gør dine arbejdsgange langt mere effektive. Hele processen er automatiseret, så du slipper for tidskrævende, manuelle opgaver og kan fokusere på det, der virkelig betyder noget – nemlig at få arbejdet gjort.

Ved at digitalisere dokumenthåndteringen i din virksomhed reducerer du risikoen for fejl, samtidig med at du sparer tid og frigør ressourcer til andre vigtige opgaver.

Pålidelig og transparent kommunikation

Når der skal ændres i en byggeplan eller gives orientering om projektstatus, er det afgørende, at du kan stole på, at alle relevante parter har modtaget og læst informationen. Med NextSign kan du følge med i, hvem der har åbnet og læst dine dokumenter, så du altid har fuld kontrol over kommunikationen.

Få underskrevet dine vigtige kontrakter, så du er sikker på at alle parter er enige om vilkårene, og undgå misforståelser og tvister senere i processen.

Spar tid og penge

Når du håndterer dokumenter digitalt med NextSign, sparer du både tid, penge og ressourcer. Du slipper for at skulle printe, sende og opbevare papirarbejde, og kan i stedet håndtere det hele elektronisk. Der er også betydelige besparelser ved at sende dokumenter digitalt.

Derudover bidrager det positivt til din virksomheds bæredygtighedsregnskab, at du kan kalde dig papirfri, hvilket er godt for både miljøet og økonomien.

VS automatic

VS automatic effektivisere arbejdsgange med NextSign

Læs hvordan VS Automatic reducerede omkostninger og minimerede fejl ved at integrere NextSign i deres forretningsprocesser

Læs om VS Automatic process optimering med NextSign

Vores værdier

Sikkerhed
Hos NextSign er sikkerhed i højsædet i vores løsninger. Vi sikrer overholdelse af lokale og internationale regler for at beskytte alle digitale transaktioner.
Kundeorienteret
Vi sætter vores kunder i centrum, da vi ved, at tilfredse kunder skaber flere kunder. Kunderne er fundamentet for vores forretning, og vi gør alt, hvad vi kan for at imødekomme deres behov.
Innovation
Vi innoverer konstant for at skabe nye og mere effektive løsninger til digitale signaturer, der opfylder virksomhedernes voksende behov.
Fleksibilitet
Vi arbejder fleksibelt, og alt hvad vi skaber, er designet til at kunne tilpasses den enkelte virksomhed. Dette sikrer, at hver kunde kan konfigurere deres NextSign præcis efter deres behov.
Gennemsigtighed
Vi tilbyder en fuldstændig gennemsigtig prisstruktur, hvor kunderne kun betaler for deres faktiske forbrug. Vi tror på klare og ærlige priser uden skjulte omkostninger.
Ordentlighed
Vi handler med integritet og professionalisme i alt, hvad vi gør. Ordentlighed er kernen i vores virksomhed, og vi stræber altid efter at levere løsninger af høj kvalitet med respekt for vores kunder og samarbejdspartnere.

Er du ikke
overbevist endnu?

Kontakt Frederik og book en gratis gennemgang af vores løsning, for at se hvordan vi kan hjælpe dig.