Velkommen til NextSign hjælpecenter
Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål, videoer og vejledning til, hvordan du bruger vores tjenester. Vi er her for at hjælpe dig med at få mest muligt ud af NextSign.
Ja, dokumenter og kontrakter underskrevet igennem NextSign er bindene på lige vilkår som normale underskrifter. Vi har bygget løsningen med fokus på sikkerhed, og overholder alle gældende love og regler indenfor eIDAS reglementet for sikker elektronisk signatur. Derudover har du adgang til hele underskriftsloggen som kan verificere og validere underskriverne.
Ja, dine dokumenter bliver sikkert opbevaret hos os, i hele perioden op til din valgte sletningsdato. Dine dokumenter bliver gemt på en server med 2-faktor validering.
Vi har udarbejdet mange foranstaltninger for at sikre, at dine dokumenter er sikre og uændrede. Du kan benytte vores Dokument validering der tjekker efter vores fodspor, og verificere at kontrakten er den samme som ved underskriftstidspunktet.
Du kan altid kontakte os igennem vores kontakt formular, eller på vores email info@nextengine.dk, du kan også ringe til vores hotline på: +45 7060 4402 i vores åbningstid.
Vores priser er forholdsvis simple, da du udelukkende betaler for dit forbrug. Vi opkræver således intet abonnement, og du mister ikke dine underskrifter, hvis du ikke bruger dem. Dog kan man ikke returnerer sine underskrifte efter køb.
Du kan nemt oprette en ny virksomhedskonto og få 10 gratis underskrifter til at starte med.
Når du er logget ind kan du under formularer oprette og redigére dine flows, og tilføje underskriftsmoduler til dine dokumenter. Du kan også benytte vores API til at integrere NextSign i din eksisterende løsning. Har du brug for hjælp til opsætningen, kan du booke en NextSign medarbejder til at oprette dine standardiserede kontrakter.
Lær hvordan du bruger NextSign ved hjælp af vores korte tutorial videoer.
Alle henvendelser er velkomne, og vi er altid klar til en uforpligtende snak om din forretning.